Visszaküldés & visszatérítés
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve akkor, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli!
Visszaküldött termékek közvetlen cseréjére nincs lehetőség. Amint az általad (önköltségen) visszaküldött termék beérkezik hozzánk, és ellenőriztük annak sértetlenségét (nem volt viselve és az eredeti címkével is rendelkezik), indul a visszatérítés az alábbiak szerint:
Bankkártyás fizetés esetén az összeget visszafordítjuk a vásárló számlájára. Ez a folyamat körülbelül 2-3 munkanapot vesz igénybe.
Utánvéttel történő fizetés esetén kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon. Ebben az esetben többnyire a banki átutalás a leggyorsabb visszafizetési mód, de természetesen más opció is választható.
Az általad újonnan kiválasztott méretet vagy terméket pedig egyszerűen csak add le a szokásos módon egy új rendelésben, amit természetesen ugyanúgy ki kell fizetni.
Amennyiben éltél a "Kényelmi szolgáltatás" opcióval:
Csere és vásárlástól való elállás esetén a visszaérkező csomag futárköltségét mi álljuk!
Vásárlástól való elállás esetén vedd fel velünk a kapcsolatot a reklamacio@munkaruha88.hu e-mail címen. Írd meg a rendelésed számát, a megrendelő nevét és a visszaküldeni kívánt termék(ek) megnevezését. Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, és megrendeljük a futárt a csomagfelvételhez. Fontos: A visszaküldeni kívánt termékeket minden esetben be kell csomagolni olyan módon, hogy azt a futár át tudja venni!
Csere esetén vedd fel velünk a kapcsolatot a reklamacio@munkaruha88.hu e-mail címen. Írd meg a rendelésed számát, a megrendelő nevét és a cserélni kívánt termék(ek) megnevezését. Rendeld meg a kívánt terméket a szokásos módon, és írd be a megjegyzés rovatba, hogy "cseretermék kényelmi szolgáltatással". Ezt a rendelésedet szintén ki kell majd fizetned a választható fizetési módok valamelyikével. Amint az új rendelésedben szereplő termék(ek) csomagolhatóvá válnak, mi azonnal megrendeljük a futárt, aki a kézbesítés alkalmával elveszi tőled a visszaküldeni kívánt csomagot is, természetesen díjmentesen. Fontos: A visszaküldeni kívánt termékeket minden esetben be kell csomagolni olyan módon, hogy azt a futár át tudja venni
Nem találtál megfelelő választ?
Amennyiben nem találtál megfelelő választ, írj nekünk üzenetet, vagy hívj fel minket!